Suominen Oyj:n vuosikertomus 2014 julkaistu

Helsinki, 2015-02-13 15:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Suominen Oyj   Pörssitiedote   13.2.2015 klo 16.00

Suominen Oyj:n vuosikertomus 2014 on julkaistu tänään. Vuosikertomus on saatavana verkossa osoitteessa
http://annualreport.suominen.fi/ sekä www.suominen.fi. Vuosikertomuksen pdf-versio on tämän tiedotteen liitteenä.

Liiketoimintaan ja strategiaan liittyvien tietojen lisäksi vuosikertomus koostuu Suomisen yritysvastuuraportista sekä tilinpäätöksestä, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 2014.

Suomisen selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys on julkaistu yhdessä toimintakertomuksen kanssa. Selvitykset ovat saatavilla erillisinä julkaisuina Suomisen verkkosivujen Hallinnointi-osiossa.

Vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi ja se on selailtavissa myös mobiililaitteilla.

Suominen Oyj
Nina Kopola, toimitusjohtaja

Lisätietoja:
Anu Heinonen, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, Suominen Oyj, puh. 040 723 6279

Suominen lyhyesti

Suominen valmistaa kuitukankaita rullatavarana pyyhintä- ja hygieniatuotteisiin sekä terveydenhuollon sovelluksiin. Suomisen kuitukankaista valmistetut lopputuotteet – esimerkiksi kosteuspyyhkeet, terveyssiteet ja haavataitokset - luovat lisäarvoa kuluttajien ja ammattilaisten käytössä eri puolilla maailmaa. Suominen on pyyhintään tarkoitettujen kuitukankaiden globaali markkinajohtaja ja sillä on noin 600 työntekijää Euroopassa sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Suomisen jatkuvien liiketoimintojen liikevaihto vuonna 2014 oli 401,8 milj. euroa ja liikevoitto ennen kertaluonteisia eriä 26,9 milj. euroa. Suomisen osake (SUY1V) noteerataan NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Lue lisää:
www.suominen.fi.

Jakelu: